Politica de retur
www.ricca-beauty.ro respecta prevederile Ordonanței de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Daca vă gândiți să returnați un produs, vă rugăm să luați această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a vă permite sa examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Vă rugăm să aveți în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt testate/încercate. Deși o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producător, în cadrul procedurii de verificare se depistează dacă ele au fost desfăcute și probate, iar returul nu este acceptat. Aceste produse vă vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea vă rugam să aveți în vedere să alegeți exact produsul dorit.
Dacă doriți să returnați un produs achiziționat de pe www.ricca-beauty.ro, vă rugăm să urmați următorii pași:
Pasul 1. Cerere de retur
· Trimite-ți email la contact@ricca-beauty.ro cu subiectul "cerere de retur" prin care să ne informați cu privire la solicitarea de retragere din contract. Vă rugăm să specificați numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii și data emiterii;
· Telefonic, la numărul ..................;
Vă rugam să ne informați cu privire la opțiunile de retur, și anume daca doriți să înlocuiți produsul cu un altul existent în stoc sau dacă doriți să vă returnam contravaloarea produsului. In cazul in care doriți să primiți contravaloarea produsului, vă rugăm să ne trimiteți un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
In maxim 48 de ore vă vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2. Pregatiți coletul și contactați curierul
Vă rugăm să solicitați curierului preluarea coletului. Conform Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanta, veți suporta costurile de transport.
ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la MIGNON BEBE SRL vor fi refuzate!
Coletul va conține produsul pe care doriți să îl returnați, ambalat corespunzator, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului. De asemenea, vă rugăm să returnați produsul împreună cu documentele însoțitoare. Daca ați beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le returnați și pe acestea în stare intactă. Atasați în colet și cererea de retur completată și semnată.
Partenerii nostri de la Fan Curier pot fi contactați pentru a prelua coletul la numărul ............... Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
Nu uitați să specifici că plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Ridicarea coletului
După ce ați luat solicitat curierului ridicarea coletului, veți fi contactat în aceeași zi sau în ziua imediat următoare pentru expedierea coletului. Va trebui să achitați contravaloarea expedierii, și să trimiteți coletul la următoarea adresa:
...........................
Pasul 4. Recepția cantitativa și calitativa a produselor returnate
După ce coletul a ajuns la noi, produsul/produsele vor fi analizate. In cadrul acestei etape vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el vă va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.
Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a vă aduce la cunoștință rezultatele finale constatate în maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul
Dacă ați optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ați returnat îndeplinește condițiile de retur, vom vira banii în contul specificat. Banii vor fi vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
In cazul în care doriți înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește condițiile de retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina dumneavoastră, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.
IMPORTANT
Produsele încercate, detiplate sau fără ambalajul original, nu pot fi returnate. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestor produse care prezintă forme de consum sau uzură, ambalaj desfăcut sau desigilat.
In cazul unui retur, cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze în scris contul bancar în care dorește să primească banii).
Preturile si validitatea ofertei
Toate preturile includ TVA și sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!